SET BERSALIN by de'arabeauty





ASSALAMUALAIKUM

Kepada semua pelanggan2 yg bakal menjadi ibu di luar sana, tak tahu mana nak dapatkan set ubat tradisional selepas bersalin yang lengkap dengan harga berpatutan. Insayallah dapat membantu memulihkan kesihatan kita  selepas bersalin. Juga sangat elok jika di amalkan berterusan selepas habis tempoh berpantang.
Di sini kami ada menyediakan set ubat untuk wanita lepas bersalin ia terdiri daripada JAMU, MAJUN, PILIS dan PARAM. Set ni cukup bagi keperluan masa dalam tempoh berpantang (2 bulan)


Harga untuk 1 set 10 item
RM 275.00

JAMU SARI PUTRI - 2
MA'JUN HABBATUS SAUDAH - 2
BODY CURVE CREAM - 1
SARI LULUR - 1
SARI PILIS - 1
HERBA MANDIAN - 2
MINYAK SARI HERBA - 1




JAMU SARI PUTRI  




Harga : rm 39.00 (exclude postage)
60 kapsul



 MA'JUN HABBATUS SAUDAH





Harga : rm 39.00 (exclude postage)

60 biji




BOBY CURVE CREAM


Kegunaan : dapat membakar lemak dalam badan, menyingkirkan air dalam badan dengan proses perpeluhan dan mengembalikan bentuk asal badan.

Cara guna : sapu nipis dikawasan yg perlu seperti perut, peha dan lengan

Harga : rm 45.00 (exclude postage)
100 ml




SARI PILIS

Kegunaan dan kebaikan: elok bagi mengelakan dari kepala cepat masuk angin dan mengelakan pening kepala

Cara guna : ambil 1 @ 2 sudu kecil dicampurkan dengan sedikit air( jgn terlalu cair ) dan kacau sebati. kemudian letakan secara melintang di dahi dan di atas kawasan kening kita sebesar 2cm

Harga : rm12 (exclude postage)




SARI LULUR


Kegunaan dan kebaikan : dapat memanaskan badan dan mengelak dr badan mudah masuk angin. ia juga boleh menghaluskan kulit dan menghilang parut2 dibadan. dapat membuang bekas hitam2 yg biasa terjadi pada kulit kita semasa waktu hamil.

Cara guna : ambil ikut keperluan kita. campur dengan air ( jgn pekat, cair sahaja untuk memudahkan proses menggosak dan sapuan) dan kacau sebati. kemudian sapukan di seluruh badan sambil menggosokan dipermukaan kulit. juga sesuai utk diletak dikulit muka. biarkan kering dibadan untuk seharian.


Harga : rm12.00 (exclude postage)




HERBA MANDIAN



Kelebihan : untul menyegarkan badan, membuang anign badan dan memberi keselesaan bahagian sulit. menghilangkan kegatalan, luka jahitan cepat sembuh dan mengelakan jangkitan kuman.

 Cara guna : rebus 1 pek herba mandia dalam 1 periuk. cukup rebus dengan hanya 1 gayong penuh air paip. selepas mendidih campurkan air rebusan tersebut dengan air paip biasa sehingga air mandian menjadi suam. selepas badan di bersihkan dgn sabun dan sebagainya bilas dan bersihkan pula seluruh badan dengan air rebusan tersebut. 

Harga : m15.00 (exclude postage)



MINYAK SARI HERBA
.




Kegunaan : urutan seluruh badan, melegakan sakit badan, melembutkan urat saraf, menguatkan otot, melancarkan peredaran darah, sesuai utk kulit bayi yang melecet atau ruam.

Sesuai utk ibu selepas bersalin, urutan biasa, bayi baru lahir, kanak-kanak, masalah urat saraf dan urutan ibu mengandung.

Harga : rm 20.00 (exclude postage)



Follow kami di Facebook Instagram de'ara beauty