RAWATAN KEHAMILAN


DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGAMPUN LAGI MAHA PENYAYANG


Assalamualaikum....

              Setiap pasangan yang berkahwin pasti mengimpikan zuriat sendiri. Zuriat ini sebagai penyeri dalam setiap rumahtangga. Tanpa kehadiran insan2 suci ini terasa kosong dan sunyi kehidupan suami dan isteri. Namun setiap perkahwinan itu pasti diuji oleh-Nya tanda kasih Pencipta kepada hamba-Nya. Salah satu ujian besar yang sering dihadapi dalam kehidupan berumahtangga adalah memperolehi zuriat sendiri. Semuanya terjadi mungkin disebabkan beberapa faktor kesihatan dan tak kurang juga faktor gangguan makhluk halus.

              Sesungguhnya Allah maha mengetahui mengapa semua itu berlaku. Kita sebagai hamba-Nya wajib BERDOA, IKHTIAR, BERSERAH & BERSABAR. Jangan ada istilah putus asa dalam setiap masalah yang kita hadapi. Pasti ada jalan penyelesaiannya. Begitu juga dengan masalah sukar mendapat zuriat. Ada antara kita yang sudah berkahwin 2, 3 atau lebih 10 tahun tapi masih tidak mempunyai cahaya mata. Namun kita juga jangan lupa banyak kisah2 yang kita sendiri pernah dengar ada pasangan yang sudah 20 tahun berumahtangga baru memperolehi cahaya mata. Allah akan beri kepada siapa sahaja hamba-Nya yang Dia suka. Terpulang pada kita untuk menerima dan bersabar dalam menempuhinya. InsyaAllah dengan kesabaran dan berkat usaha Dia akan memakbulkan jua. Masa itu kita akan rasa nikmatnya doa, sabar dan usaha itu.

            Disini Liana ada menyediakan rawatan bagi mereka yang sukar hamil. Sekadar ingin berkongsi dan membantu mereka yang memerlukan. InsyaAllah berkat doa dan usaha kita bersama satu masa Allah akan izinkan. 


Cara Rawatan :  Urutan 1 badan, sengkak, betulkan kedudukan rahim, buang angin dan lembutkan urat.

Ubat : JAMU SARI PUTRI & MAJUN HABATTUSSAUDAH (Untuk diamalkan suami dan isteri) Harga : 


Waktu Rawatan : urutan dilakukan 3 hari berturut-turut. Urutan dilakukan semasa kedatang haid (hari haid paling banyak keluar digalakan)

Harga Rawatan : RM70 sekali urut.

Harga Ubat : RM 39.00 setiap satu. 60 biji



JAMU SARI PUTRI


MAJUN HABATUSSAUDAH








No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.